27 august 2012

Cine sunt EU?


V-ati pus vreodata intrebarea:
cine sunt eu?! O intrebare simpla si totusi, cine oare sunt eu?
Inainte de a citi in continuare luati o hartie si un pix si incercati sa raspundeti la aceasta intrebare.

Cine sunt eu?

 O varianta de raspuns poate fi:

Ca insasi rezonanta cuvantului ‘eu’ sunt o persoana libera cu un spirit linber…
Eu sunt o fiinta umana posesoare de ratiune, eu sunt pasional, pasionat, pasionant.

Eu sunt serios in gluma, harnic prin leneveala, ordonat printr-o dezordine masiva, si atat de sigur in popularitatea-mi.

Sunt un revolutionar uitat de dumnezeu in lumea sabloanelor, ‘seriilor’ zbatandu-ma sa ies din acest sistem atat de nociv pentru fiinta umana.

Sunt loial dar nu supus.

Eu pot pune zambetul pe chipul unor persone, si tot acelasi eu pot lasa o discutie in deriva plutind spre plictiseala.

Eu sunt pozitiv iubitor de oameni frumosi si total indiferent fata de idioti…
Eu sunt cel ce alege intr-o lume cu atat de multe de oferit…
Eu sunt un deschizator de drumuri si tot eu sunt acela ce poarta pe umeri responsabilitatea de a fi.
Eu sunt un creator fara insa a atinge granitele Marelui Creator.
Eu sunt o fiinta complexa in plina dezvoltare.
Eu sunt tot ceea ce se oglindeste in mine reflectandu-se frumos.
Eu sunt puternic dar inacelasi timp si flexibil neinsitand pe subiectivitate.
Eu sunt un magnet ce atrage bunastarea in viata sa.
Eu sunt liber pentru ca nu-mi las minte sa ma ingradeasca generand  sentimentele nocive.
Eu sunt pozitiv, relaxat, hotarat, amuzant, frumos, ingenios ,plinde viata si nu in ultimul rand avand un imens respect fata de tot ceea ce ma inconjoara…

Eu sunt eu iar dincolo de eu sta vesnicul si nesfarsitul eu!

Intr-un final noi suntem doar o descriere, pozitiva sau negativa… Depinde doar de noi ce vrem sa devenim, descrierea din acest moment reflecta gandurile noastre si bineinteles actiunile din trecut, acum poate fi momentul zero! De aici inainte ne putem orienta gandurile si actiunile spre realizarea unei descrieri exact asa cum ne-o dorim.

Putem fi ceea ce vrem sa fim... Atata timp cat intelegem ca schimbarea vine din interior.

 
Descrierea de mai sus este un model pe care-l puteti insa personaliza dupa propria dvs. existenta, formulati o descriere cat mai pozitiva apoi, cititi-o de indata ce va treziti, in fiecare dimineata.
 Concentrati-va asupra calitatilor, numai si numai asupra calitatilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu