20 august 2012

PENTRU ATUNCI CAND NU POTI...

Ar trebui sa privim si atuurile noastre nu doar defectele, sunt destui oameni care-si doresc sa faca ceva dar se compara cu oamenii care sunt deja acolo. Ce este rau e ca nu incearca sa vada ce au facut ei pentru a reusi, pur si simplu isi gasesc scuze pentru a nu face, nu am bani, nu am scoala nu ma pricep desi acolo undeva in interiorul lor este o farama de credinta, (altfel nu s-ar mai gandi), care nu este lasata sa iasa la suprafata. Eu vad cum multi oameni pierd vremea, propriu si personal am facut asta cu succes ani de zile pana cand am hotarat sa schimb ce era nociv. 
Ce este mai grav e ca sunt oameni care amana la infinit apoi imbatranesc asteptandu-si moartea cu un mare regret, am intalnit oameni extraordinari ajunsi la vartsta a treia care aveau o groaza de regrete.
Nea Vasile este un mosulet simpatic, mecanic de meserie avand acum in posesie un mini service auto. E multumit de ce a facut in ultima vreme dar traieste cu un imens regret ca nu a facut mai mult... Candva mi-a spus:
- Toata viata am stiut ca pot! Vedeam cum altii mai prosti decat mine sau mai putin pregatiti reuseau, eram frustrat si nu-mi venea a crede cat noroc puteau avea acei oameni... Da asa-l numeam atunci 'noroc' mai pe urma mi-am dat seama ca succesul nu inseamna noroc! Simteam in mine un potential urias, acel potential pe care nu mi-am dat voie sa-l scot la iveala. Ma simt ca un las acum, mi-a fost frica, am stat si am trait o viata mizera, din cauza unei frici, de ce-mi era frica? Haha...nu stiu!

Un celebru citat spune cam asa:

"Decat sa-ti para rau ca n-ai facut. mai bine sa-ti pare rau ca ai facut!"

Iar cand aveti momente in care nu puteti...priviti asta...

http://www.youtube.com/watch?v=uKQPBcC1JTo&feature=related 

2 comentarii:

  1. Viata ti-o faci singur, tu o construiesti, nu exista "nu pot " numai "nu vreau" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-i...cursul vietii urmeaza un amalgam de ganduri fapte alegeri....

    RăspundețiȘtergere