10 iulie 2012

Prea AROGANT pentru a accepta?

Se spune ca oamenii se schimba in ritmul lor nu al tau...eu as mai adauga...daca se schimba!
Privesc la unii oameni din jurul meu care acum ceva vreme au acceptat ca asa nu mai merge si au inceput sa faca cate ceva pentru progresul lor, si chiar au reusit sa ajunga pe un drum destul de practicabil al autodezvoltarii...
Am ramas surprins cand i-am intalnit dupa o vreme, erau la fel de critici de negativisti de invidiosi de frustrati de toate nimicurile cu care intrau in contact. De ce? Unde e progresul generat de informatia acumulata? Unde-i acel "da se poate" de la inceput?

Am stat cat am putut de stramb pentru a judeca drept, si am ajuns la concluzia ca:

ajungand sa acumuleze ceva informatie, pe care insa nu au pus-o niciodata in practica, s-au trezit ca nu functioneaza. Cum ar putea fi demonstrata o teorie altfel decat prin actiune? Si totusi acesti oameni vor ca toate sa functioneze fara risc si fara a-si asuma vre-un fel de actiune. Ideal dar cam imposibil...
Apoi citind si avand acces la mai multa informatie decat majoritatea cunoscutilor, ajung la sindromul EU STIU! De aici pana la aroganta infumurare si restu nu mai e decat o panta pe care o vei parcurge prin alunecare cu minim de efort si fara durere pe moment.
Faptul ca ceilalti oameni din jurul omului EU STIU, nu au habar de ceea ce stie el ii face inferiori direct si fara drept de apel, asa ca nu merita efortul...
Cei ce stiu cate ceva si incearca sa-si expuna parerea EU STIU-ul nostru ii reduce la tacere, ca oricum nu-l intereseaza ce mai are de spus careva. Poate contrazice pe oricine pentru ca el a incercat si nu a functionat (de fapt a citit sau a fost la un curs).
De fapt ce era menit sa ajute este luat drept ca fiind informatie falsa spusa de anumiti oameni doar sa-si vanda cartile sau cursurile, stiind clar ca el stie si nu-i bun va merge in directia descendentei si cam atat.

Daca intalniti asemenea oameni va sfatuiesc sa va dati intr-o parte din calea lor pentru ca nu veti reusi decat sa va faceti antipapici daca veti cuteza sa faceti altfel, pe de alta parte aveti grija sa nu vi se intample voua...

Paziti-va gandurile!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu