15 noiembrie 2012

Motiveaza-ti mintea miscandu-ti corpul!



O tonă de articole pe site-uri, cărţi, reclame şi restu, toate puse în slujba mişcării. Toate pentru a converti omul modern întru mişcare. Şi totuşi nu prea se văd rezultatele, doar un insignifiant procent din populaţia ţărişoarei noastre fascinante îmbrăţişează un stil de viaţă sănătos. De ce?
       În primul rând cred că nu avem, noi ca naţie, o mentalitate în acest sens. Sistemul educaţional lasă mişcarea pe ultimul plan şi nu de multe ori mi-a fost dat să aud că elevii la ora de educaţie fizică joacă fotbal. Şi atunci care mai este educaţia fizică?! Nu există o cultură a mişcării, să-i spunem aşa.
      O scuză destul de interesantă este cea a bătrâneţii: “Am 30 de ani, crezi că la vârsta mea mai am timp de prostii de genul ăsta? Ce-or să spună vecinii, prietenii, familia?”
      Scuzele sunt infinite şi amuzante totodată, de la timp până la mai ştiu eu ce. Însă este un risc pe care oamenii şi-l asumă doar teoretic, când ajung în punctul în care nu se mai poate face nimic apar regretele împreună cu eternul şi fascinantul “dacă”!
       Materialul de faţă nu-ţi va oferi marea cu sarea şi nici nu va reinventa roata, sunt lucruri pe care le ştii sau nu. Menirea acestei cărţi este să tragă un semnal de alarmă. Să aducă un plus de motivaţie în a-ti schimba modul de viaţă, deoarece fizicul este strict legat de minte, nu pot exista una fără cealaltă, de aceea este indicat să le avem pe ambele în formă maximă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu