12 februarie 2013

Despre succes...

Undeva, cândva un tânăr a bătut la poarta unui bătrân guru care era foarte bogat... Acesta l-a întrebat ce vrea...

- Vreau să ajung un om de succes spuse tânărul.. Vrea bani maşini faima înţelepciune vreau tot ce ai tu!

- Bine spuse bătrânul ne vedem mâine la 4 AM pe plajă...

Zis şi făcut a doua zi la ora stabilită s-au întâlnit pe plajă... Bătrânul îi ceruse tânărului să intre în apă...

- Dar eu nu vreau să învăţ să înot ştiu asta deja, vreau să ajung un om de succes ce legătură are apa cu succesul?

- Dacă vrei să te ajut intra în apă, îi spuse bătrânul cu o voce gravă... Tânărul intră urmat de bătrân... Când apa a ajuns până la gât bătrânul l-a prins de păr şi l-a scufundat... Tânărul s-a zbătut o vreme... Când a considerat că e suficient l-a tras la suprafaţă şi au revenit pe mal...

Doritorul de succes îl întrebă pe bătrânul guru:

- Ce mama naibii are ce mi-ai făcut tu cu succesul, eu vreau să ajung bogat nu să mă fac salvamar!

- Ce ai simţit când erai sub apă?

- Am simţit că nu puteam respira ce să simt? Aveam nevoie de aer!

- Ei... continuă bătrânul, când vei simţi nevoia de succes precum ai simţit nevoia de aer atunci îl vei avea... Când eşti cu capul sub apă şi nu poţi respira ştii un singur lucru, nu te gândeşti la fotbal băutură sau cine ştie ce distracţii ci doar la faptul că ai nevoie de aer!

Foarte mulţi oameni care pretind că vor succesul nu sunt motivaţi de nimic de aceea niciodată nu-l obţin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu